"РЕВІНЬ" ІТАЛІЙСЬКА КРЕМ СОДА


Перший раз, коли я чув італійську вершкову соду (також відомий як французька сода, мабуть) був кілька років тому - але я не пробував один, поки минулого літа (полуницю бальзамічну один, який був шалено смачно!). Я не наважувався на перший. Фруктовий сироп, газована вода і ... крем? Так, справді. Крем частина це те, що мене вразило, як дивно. Я задаюся питанням, чому я був так здивований, що вони всі такі чудові дивовижні речі. На мій подив, вони були ще більш прекрасним разом. Найкраще, звичайно, це дуже легко зробити. Ви можете використовувати тільки про будь-яких фруктів або ягоди. І ви можете також додати чарку горілки або рому для дорослої версії🙂



Інгредієнти

РЕВІНЬ СИРОП

  • 150 г ревеню, нарізаний (1 1/4 чашки, близько 2 стебел)
  • 1/2 дюйма (1,25 см) свіжий імбир, дрібно нарізаний
  • 180 г (3/4 чашки + 1 1/2 столові ложки) цукрового піску
  • 200 мл (3/4 чашки + 1 1/2 ст л) води
  • 1/2 ванільний

СЛУЖИТИ

  • лід
  • газована вода
  • половина і половина вершків або кокосове молоко

ІНСТРУКЦІЯ 

  1. Покладіть ревінь, імбир, цукор і воду в каструлі. Розділити стручок ванілі і вискобліть насіння. Додати насіння і квасоля в каструлю. Нехай суміш прийти до кипіння, потім дайте кипить протягом приблизно 10 хвилин, поки ревінь не стане м'яким.
  2. Розімніть ревінь. Штам суміш над мискою. Компот, що залишилося в ситі можна вживати в їжу з молоком, або використовувати для верхньої вівсянки. Вилийте сироп назад в каструлю разом з стручків ванілі. Нехай приходять до кипіння Аган і нехай кип'ятити на повільному вогні протягом ще 10 хвилин або до slighly зменшується і загусне. Відкладіть, щоб повністю охолонути. Видаліть стручок ванілі.
  3. Коли сироп прохолодно - покласти лід в склянці. Вершина з 3-4 столовими ложками сиропу. Заповніть УППИ з газованою водою, а половиною і половиною або кокосовим молоком по своєму смаку. Я використовував близько 150 мл газованої води і 50-75 мл крему для кожного скла, але це повністю залежить від вас.При використанні повного жиру кокосового молока, використовуйте трохи менше - можливо, 2-3 ст. Змішати з ложкою або соломинкою і насолоджуйтеся!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вишуканий салат осінній

Літній суп із лисичок